SERVICE

Forside-web1

Service for storkjøkken, vaskeri og skylleroms utstyr.
Vi har et sterkt fokus på rask responstid. For å gi kunden en best mulig oppfølging har vi en egen servicekoordinator som følger opp alle serviceoppdrag fra start til slutt.
 
Alle henvendelser bør ringes inn til tlf: 33 48 57 70 for raskest mulig respons.
 
En serviceavtale hos oss gir deg kvalitet og trygghet, i mange år fremover.
Våre serviceavtaler sikrer jevnlig oppfølging, rask responstid og reduserte kostnader.
En driftstans kommer alltid ubeleilig og vil som oftest føre til uheldige konsekvenser.
Derfor er det viktig at utstyret vedlikeholdes jevnlig av profesjonelle.
Hvis du sørger for service med jevne mellomrom, opprettholder du kvalitet og kontinuitet, noe som bidrar til en høyere kunde tilfredshet.
 
 
Enkel service -  trenger du ikke ha vært kunde hos oss tidligere, du forplikter deg helle ikke til å bli det.
Vi utfører service og reparasjoner på alle merker.
 
 
Fast serviceavtale – Årlig, fast serviceavtale blir dine service besøk rimeligere og rabatten høyere.
 
Ønsker du mer info så er det bare å kontakte oss på tlf: 33 48 57 70 eller på epost: Post@christiansen.no

 

 

Serviceavdelingen

Vi har et stort serviceapparat med kompetente teknikere og en egen serviceleder som koordinerer all teknisk bistand.

Vi utfører service på alt innen storkjøkken,vaskerimaskiner og kjøle/fryseanlegg.

Alle servicemedarbeidere har fagbrev med diverse sertifikater som tilleggskompetanse.

 

Bestill service

For å bestille service, kontakt oss på 33 48 57 70 

 

RESERVEDELER

Våre serviceteknikere har et varesortert delelager i bilene.I tilegg har vi et stort reserve/delelager på Skolmar.

 

SERVICEAVTALE 

En serviceavtale minsker risiko for feil på produktene, samt risikoen for driftsstans.

Jevnlig sjekk vil redusere kostnaden på service, ved at produktet regelmessig blir sjekket, og evt feil avdekkes tidlig, slik at man slipper en serviceutrykning.

Dette gir forutsigbare driftskostnader og bedre drift. Med en serviceavtale vil du også få bedret produktsikkerhet som reduserer helsefare og at produktet fungerer optimalt.

 

Vedlikeholdsavtale

Med en vedlikeholdsavtale får du besøk av en tekniker til fastsatte intervaller. Her går vi gjennom alle dine maskiner og utfører periodisk vedlikehold i henhold til produsentens anvisninger. Dersom vi avdekker små mangler under inspeksjonen vil vi reparere disse på stedet og du betaler kun for deler. Ved større mangler vil vi utarbeide en rapport og gi en anbefaling om utbedring.

 

Fullserviceavtale

Med en fullserviceavtale har du forutsigbarhet for dine vedlikeholdskostnader. Vi har det totale ansvaret for at maskinene til enhver tid gjennomgår de vedlikeholdsrutinene som er påkrevd. Denne avtalen dekker alt av deler og arbeid inkludert akutt utrykning. Det eneste kunden må utføre selv er daglig og ukentlig renhold.

 

 

Kontakt oss på 33 48 57 70 eller post@christiansen.no

Del 2